معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوشت: اکنون نوبت ما است که به اعجاز هنر، تاریخ را به تماشای ظلم و ظالمانی دعوت کنیم که نتوانستند غیرت و عزت ایرانیان را از نفس بیندازند.
بهار از راه رسیده است و به زمزمه «یا مقلبالقلوب والابصار»، «نوری در جان» و «نوروزی در جهان» قدم گذارده است.
به بهار سلام میکنیم و به بدرقه سالی که ایران، این کهندیار سربلند، هیچ سر خم نکرد، دست بر سینه میگذاریم و امیدوارانه سرود پیروزی را نجوا میکنیم.
آغاز سال ۱۴۰۵ را به ملت شریف ایران و هنرمندان ارجمند این سرزمین، تبریک عرض میکنم. در طلیعه این سال خواهیم کوشید تا به نوشداروی هنر، رویینهتنی وطن را به نمایش بگذاریم و مرهمی بر زخم سوگ وطن دوستانی باشیم که با بذل جان خویش، به ایران جان بخشیدند.
کارنامه هنر این سرزمین دیرین، مملو از نمایش و نغمه و نقشهایی است که فخر و فضیلت ایرانیان در اقتدار و ایستادگی را گواهی دادهاند. اکنون نوبت ما است که به اعجاز هنر، تاریخ را به تماشای ظلم و ظالمانی دعوت کنیم که نتوانستند غیرت و عزت ایرانیان را از نفس بیندازند و متوهمانه حتی به جعل اخبار امیدوار بمانند.
ایمان دارم در سال «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی» انس و الفت عمیقتری میان مردم و هنرمندان رقم بخورد که با امید، همدلی و اراده دژ شکن، قلبها و دستهای هموطنان را بیش از پیش به هم گره بزند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.