تهیهکننده سینما برای رهبر شهید انقلاب، یادداشتی نوشت.
سلامٌ قولا من رب رحیم
سلام و درودی از جانب پروردگار به شما
سلام به شما که در پایان سال ۱۴۰۴ و آغاز سال ۱۴۰۵ جای شما خیلی خالی بوده است.
آنقدر جای شما خالی است که با هر تصویر و عکسی، بغض، گلوی ما را میفشارد و چشمهای ما بارانی میشود.
شما به ما و ایران، عظمت دادید. شما به ما استقلال دادید. شما به ما ایستادن را آموختید و ایستاده و با مشت گرهزده، خودتان را فدای ایران و اسلام و مردم کردید و بر اساس وعده صادق خودتان و اولین پیام رهبر معظم انقلاب، مردم بعد از رفتن شما مبعوث شدند.
واقعیت اینکه هنوز با مردم وقت نکردهایم که همه با هم بنشینیم و یک دل سیر برای شما گریه کنیم.
اینجور که در میدان ثابت کردهایم، قول میدهیم تا بعد از پیروزی ننشینیم و بایستیم و بایستیم و بایستیم. شما به ما جرأت طوفان دادید.
این جرأت را تا ظهور حضرت یار، حفظ میکنیم.
از بعد از رفتن شما هر روز غمی بزرگ بود، اما هنگام سال تحویل و نماز عید، نبودن شما نمکی بود بر زخم ما.
امام شهید🌷 امسال هم مثل هر سال، برای ما دعا کنید.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.