جابجایی اسباب و اثاثیه منزل تا ۱۵ فروردین ممنوع شد

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 18:05
مرکز اطلاع سانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور پیشگیری از سرقت های احتمالی منازل این قبیل از شهروندان، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل تا روز ۱۵ فروردین ممنوع است.

به گزارش مشرق از فراجا، در این اطلاعیه آمده است: در صورت ضرورت بر انجام جابجایی، شهروندان می توانند با راهنمایی گشت های انتظامی، مجوز لازم از کلانتری محل را اخذ و سپس مبادرت به این امر کنند، در غیر اینصورت، اقلام مکشوفه و افراد حامل، با لحاظ ظن سرقت و به منظور تعیین تکلیف، تا تاریخ اعلامی، در اختیار پلیس قرار خواهند گرفت.

در این اطلاعیه به شهروندانی که قصد مسافرت دارند توصیه شده است، قبل از ترک منزل، ضمن روشن گذاشتن تعدادی از چراغ های کم مصرف روشنایی و استفاده از قفل های مطمئن درهای ورودی، از خالی بودن منزل از اعضای خانواده یا افراد مورد وثوق، کلانتری محل یا گشت های انتظامی را مطلع کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.