مهدی ترابی؛ انصراف و انتقاد از تیم ملی تبدیل به اطاعت از فرمانده شد!

خبرورزشی شنبه 01 فروردین 1405 - 16:01
مهدی ترابی در عرض چند ماه نظرش در مورد تیم ملی و قلعه نویی تغییر کرد!

در بین بازیکنانی که در فهرست تازه تیم ملی قرار گرفته اند نام مهدی ترابی به عنوان یکی از شش ملی پوش باشگاه تراکتور جالب توجه است. او که از تابستان گذشته و از خرداد ماه گذشته دیگر در اردوهای تیم ملی حضور نداشت و به نوعی دعوت نمی‌شد دیروز با انتشار پیامی دقایقی قبل از رونمایی از لیست جدید تیم ملی اعلام کرد که از دعوتش باخبر شده و با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهد بود.

ترابی ۳۱ ساله بازیکن شماره ۹ تراکتور و از عوامل مهم قهرمانی این تیم در فصل گذشته، یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران در دهه گذشته بوده که اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۵ و پس از جام ملت‌های آسیا در دوره کارلوس کیروش مقابل ازبکستان انجام داده است.

حالا او بعد از چند ماه غیبت در تیم ملی که به صورت خودخواسته انجام شده بود، دوباره به تیم ملی برگشته و می‌خواهد سومین جام جهانی‌اش را تجربه کند. آن زمان ترابی در اعتراض به سیاست‌های قلعه‌نویی و به خاطر اینکه خیلی کم در تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گرفت، از تیم ملی کناره گیری کرد ولی حالا بنابر دلایلی تصمیم بر بازگشت گرفته و ضمن تعریف و تمجیدهای زیاد از قلعه نویی، او را فرمانده معرفی کرد!

نکته عجیب ماجرا اینجاست که ترابی در خرداد ماه، با وجود دعوت رسمی قلعه‌نویی، قید بازی برای تیم ملی را زد و اعلام کرد در حال حاضر نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند. حالا اما شرایط فرق کرده و ترابی و شوق زیادی از بازی برای تیم ملی و قلعه‌نویی حرف زده و می‌خواهد دوباره پیراهن تیم ملی را برتن کند.

بیشتر بخوانید: بازی سرنوشت؛ کاشف سردار آزمون او را از تیم ملی خط زد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.