اشرف حکیمی: سنگال قهرمان شده؛ جام ملت‌های آفریقا را نمی‌خواهم

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 15:42
اشرف حکیمی از دریافت جام قهرمانی ملت‌های آفریقا خودداری کرد و بار دیگر به سنگال تبریک گفت.

به گزارش مشرق، اشرف حکیمی، بازیکن تیم ملی مراکش و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که به طور رسمی از دریافت جام اهدایی ملت‌های آفریقا 2025 انصراف می‌دهد.

حکیمی در این خصوص گفت: مادرم به من گفت که جام را واگذار کنم. من رسماً انصراف می‌دهم و امیدوارم هم‌تیمی‌هایم هم همین کار را انجام دهند. ما شانسی برای برنده شدن داشتیم اما آن را خراب کردیم. فوتبال همین است؛ گاهی اوقات می‌برید، گاهی اوقات می‌بازید. به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آفریقا احترام می‌گذارم اما از دریافت جام انصراف می‌دهم. من جام ملت‌های آفریقا 2025 را نبردم. یک بار دیگر به سنگال تبریک می‌گویم!

پیش از این، کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) درخواست تجدیدنظر تیم مراکش را پذیرفته بود. این درخواست پس از آن مطرح شد که تیم ملی سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا به دلیل ترک زمین پس از اعلام ضربه پنالتی به دلیل خطا روی براهیم دیاز در دقیقه 8+90 با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام شد.

این مسابقه پس از جنجال مربوط به پنالتی، 13 دقیقه بعد از سر گرفته شد و در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم ملی سنگال به پایان رسید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.