موج انفجار متجاوزان بر پیکر بیمارستان امام علی اندیمشک

تابناک شنبه 01 فروردین 1405 - 15:26
به علت آسیب رسیدن بیمارستان امام علی اندیمشک بر اثر موج انفجار، بازسازی این مرکز درمانی آغاز شد.
موج انفجار متجاوزان بر پیکر بیمارستان امام علی اندیمشک

به گزارش تابناک به نقل از مهر،به علت آسیب رسیدن بیمارستان امام علی اندیمشک بر اثر موج انفجار، بازسازی این مرکز درمانی آغاز شد.

 شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اعلام کرد: به دنبال آسیب‌دیدگی بخش‌هایی از بیمارستان امام علی (ع) بر اثر موج انفجار، برخی از واحدها و بخش‌های درمانی این مرکز تا انجام تعمیرات لازم غیرقابل استفاده بوده و در حال حاضر امکان پذیرش بیمار فراهم نیست.

در این اطلاعیه آمده است:از همشهریان درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی برای دریافت خدمات درمانی به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی جایگزین در سطح شهرستان مراجعه کنند.

 

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.