فوری؛ ایران جنگنده اسرائیلی را زد | اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی | سرنوشت این جنگنده چه شد؟

همشهری آنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 15:04
ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرارگرفتن جنگنده خود در آسمان ایران اعتراف کرد، اما مدعی فرار آن از مهلکه شد.

به گزارش همشهری آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه تلویحاً اعتراف کرد؛جنگنده‌های متخاصم در آسمان ایران در رصد پدافند هوایی ایران قرار گرفته‌اند.

این رسانه عبری‌زبان به‌نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد؛ در جریان عملیاتی که در آسمان ایران انجام گرفته یک موشک زمین‌به‌هوا به‌سوی یکی از جنگنده‌های اسرائیل شلیک شد.

گرچه این رسانه حاضر به اعلام شفاف سرنوشت این جنگنده نشد و اطلاعات بیشتری در مورد رادارگریز بودن آن نکرد اما خبر داد که تدابیر لازم در مورد این جنگنده طبق دستورالعمل‌های لازم صورت گرفته است.

گفتنی است این اعتراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از آن صورت گرفت که مسئولین صهیونیست مدعی شدند جنگنده‌های رادارگریز ارتش اسرائیل به‌رغم هدف قرارگرفتن یک جنگنده اف۳۵ آمریکایی همچنان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.