آتلانتیک: ایران توانایی نابود کردن زیرساخت‌های انرژی غرب آسیا را دارد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 14:39
نشریه آتلانتیک در ادامه تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه تهران، در گزارشی تحلیل کرد: ایران توانایی نابود کردن زیرساخت‌های انرژی غرب آسیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه آتلانتیک در گزارشی با بررسی پیامدهای بستن هوشمند تنگه هرمز برای بازارهای انرژی جهان و افزایش قیمت‌ ها نوشت:خبر خوب این است که با بازشدن دوباره تنگه هرمز، تمام پیامدهای بد بسته شدن خنثی می‌شود.

بر اساس اعلام این رسانه، نشریه آتلانتیک سپس تکمیل کرد: اما خبر بد این است که ایران سلاحی قوی‌تر از بستن تنگه هرمز دارد؛ یعنی توانایی نابودکردن تمام زیرساخت‌های انرژی در سراسر غرب آسیا است.

این در حالیست که با آغاز تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران، قیمت انرژی در جهان به میزان قابل توجهی افزایش یافته و این موضوع انتقادات زیادی را از ترامپ به عنوان آغازگر این تجاوز ایجاد کرده است.

تهران آشکارا تأکید کرده است که تمام نقاط منشأ تجاوز به ایران را هدف مشروع خود دانسته و آن ها را هدف قرار خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.