اژه‌ای: امیدواریم مسئولان بتوانند آنچه شایسته مردم است را به‌درستی انجام دهند

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 13:00
رئیس قوه قضاییه با قدردانی از حضور مردم، بر لزوم خدمت شایسته مسئولان به این همراهی تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، با اشاره به حضور مردم و مسئولان در برگزاری نماز، اظهار کرد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با شجاعت کامل این فریضه را برگزار کردند.

وی گفت: این روز بزرگ را تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم به فضل پروردگار، جهادی که مردم در طول شب‌ها و روزهای گذشته داشتند، با پاداشی شایسته از سوی خداوند همراه باشد.

رئیس قوه قضاییه افزود: امیدواریم مسئولان نیز بتوانند آنچه شایسته این مردم است را به‌درستی انجام دهند و قدردان این همراهی و حضور باشند.

محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: با توجه به فرارسیدن سال جدید، امیدواریم همان‌گونه که مردم در صحنه حضور دارند، ما نیز بتوانیم در کنار آنان به‌خوبی خدمت‌رسانی کنیم و پاسخگوی این اعتماد باشیم.

٢٣٣٢٣٦

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.