محور چالوس یک‌طرفه شد

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 12:24
رئیس پلیس راه راهور از یک‌طرفه شدن محور چالوس و آزادراه تهران - شمال از ساعت ۱۱ صبح امروز اول فروردین ماه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از راهور فراجا، سردار احمد کرمی اسد افزود: در آغاز سال ۱۴۰۵ و همزمانی نوروز با عید فطر، موج سفرهای جاده‌ای بار دیگر محورهای شمالی کشور را پرتردد کرده موضوعی که پلیس راه را به اعمال محدودیت‌های جدید واداشته است.

رئیس پلیس راه راهور با اشاره به افزایش چشمگیر حجم تردد در مسیرهای منتهی به شمال کشور اعلام کرد: از ساعت ۱۱ صبح امروز، تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شده و این مسیرها به‌صورت یک‌طرفه از جنوب به شمال مدیریت می‌شوند.

به گفته وی، این تصمیم با هدف کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از گره‌های سنگین و افزایش ایمنی مسافران اتخاذ شده و تا زمان عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

وی از رانندگان خواست پیش از آغاز سفر، وضعیت راه‌ها را بررسی کرده و با برنامه‌ریزی مناسب، از ایجاد ازدحام و بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

سردار کرمی اسد بر رعایت قوانین رانندگی و همکاری با مأموران تأکید کرد و آن را مهم‌ترین عامل در تأمین ایمنی سفرهای نوروزی دانست.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.