اعزام ۱۴ خودرو و ۳۱ نیرو برای امدادرسانی به مصدومان تجاوزات دشمن در سمنان و مهدیشهر  

الف جمعه 29 اسفند 1404 - 21:51
ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اعزام ۱۴ خودرو و ۳۱ نیرو برای امدادرسانی به مصدومان تجاوز آمریکایی - صهیونی در شهرستان سمنان و مهدیشهر خبر داد.

 

علی رشیدی‌پور شامگاه جمعه ۲۹ اسفند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی تجاوز آمریکایی - صهیونیستی به نقاطی از شهر سمنان که ظهر امروز انجام شد، تمام نیروها، تجهیزات و مراکز درمانی در دو شهرستان سمنان و مهدیشهر از همان لحظات اولیه به آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: در ساعات اولیه یک دستگاه اتوبوس اورژانس و چهار دستگاه آمبولانس به نقاط حادثه دیده در پی تجاوز دشمن اعزام شد و به انجام عملیات امداد و نجات پرداختند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه فرماندهی هدایت عملیات بحران در مرکز فرماندهی عملیات انجام شد، اضافه کرد: در مجموع امدادرسانی با ۱۴ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۱ دستگاه آمبولانس، یک خودرو پشتیبان و یک خودرو فرماندهی عملیات و ۳۱ نیروی عملیات امدادی اورژانس انجام شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.