ساپینتو: امیدوارم سایه جنگ از سر ایران برداشته شود

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 14:56
سرمربی سابق باشگاه استقلال تهران اظهار امیدواری کرد که جنگ در خاورمیانه و ایران هرچه زودتر به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز پیش از حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر با همراهی آمریکا به خاک میهن، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت. او حالا در صحبت‌هایی که انجام داده، ابراز امیدواری کرده است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

ریکاردو ساپینتو در گفت و گو با ورزش سه پیرامون حمله آمریکا و اسرائیل به ایران گفت: من هیچ وقت فرد سیاسی نبوده و نیستم اما بدون شک با همه جنگ‌ها در جهان مخالفم و آرزویی به جز صلح برای همه ملت ها ندارم.

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد ایران هم باید بگویم این کشور و مردمش را از صمیم قلب دوست دارم. شهرهای زیبا و مردم مهربان و صمیمی که شایسته بهترین ها هستند. امیدوارم سایه جنگ از سر ایران و همه منطقه خاورمیانه برداشته شود و هیچ تهدیدی برای این کشور زیبا و مردم مهربانش وجود نداشته باشد.

سرمربی پرتغالی در پایان گفت: برای تک تک مردم ایران خصوصا اهالی فوتبال، مخصوصا هواداران استقلال و تک تک دوستانم در این سرزمین دوست داشتنی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با پایان یافتن جنگ هرچه زودتر مسابقات هم از سر گرفته شود چرا که فوتبال خود زندگی است.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.