کشف ۲۵ کیلوم مواد مخدر در شهرستان داراب استان فارس

صدا و سیما جمعه 29 اسفند 1404 - 13:47
فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

کشف ۲۵ کیلوم مواد مخدر در شهرستان داراب استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از مسیر‌های فرعی شهرستان، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش پاسخن پس از اطمینان از صحت گزارش به آدرس اعلامی اعزام و یک دستگاه موتورسیکلت را در محور فرعی در حال تردد مشاهده نموده که با اقدامات صورت گرفته آن را متوقف نمودند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از خورجین موتورسیکلت مقدار ۲۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اختلال موقتی ایجادشده در سامانه تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خاطرنشان کرد: شهروندان دارابی می‌توانند تا اطلاع ثانوی گزارشات خود را از طریق تلفن ۰۹۹۹۹۵۴۳۰۶۲ با پلیس در میان بگذارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.