جدایی ستاره استقلال جدی شد

افکار نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 10:47
جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال خواهان بازگشت به تیم سابق خود شده است.

 پیش از آغاز این فصل لیگ برتر بود که جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره ازبک استقلال از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد اما با وجود توصیه پزشکان زیر بار انجام عمل جراحی نرفت تا چند ماه بعد دوباره از همان ناحیه مصدوم شود.

ماشاریپوف سرانجام پای خود را در امارات به تیغ جراحان سپرد و پس از آن هم دوره‌های توانبخشی را در ایتالیا طی کرده است.

هافبک استقلال اما در جدیدترین مصاحبه‌ای که با یک رسانه ازبکستانی داشته از احتمال جدایی از جمع آبی‌های تهران و پیوستن به تیم سابقش صحبت کرده است.

ماشاریپوف درباره روند درمانش اظهار داشت: من در ایتالیا دوره‌های توانبخشی را با موفقیت گذراندم و به ازبکستان بازگشتم. اکنون با یک متخصص توانبخشی‌ قوی به نام اسلام مسلم‌نوف همکاری می‌کنم.

او درباره آینده‌ و وضعیت همکاری‌اش با استقلال گفت: اگر فیفا اجازه دهد، می‌خواهم فعالیت خود را در پاختاکور ادامه دهم. قبلاً هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام؛ اگر برگردم، به پاختاکور بازمی‌گردم چون باید تا قبل از جام جهانی در فرم خوبی باشم.

ستاره ازبک در پایان عنوان کرد: از تیم‌های بزرگ لیگ برتر پیشنهاد دارم اما اول باید فیفا اجازه دهد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.