
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «ارغوان»، عنوان ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران است که پخش آن از ۲۷ اسفند آغاز شده است. این ویژه برنامه امروز از ساعت ۱۳:۳۰ تا یک بامداد پخش می شود.
«ارغوان» با اجرای «حسین مولایی» و «صابر خراسانی» و با حضور شاعران، هنرمندان، نخبگان و خانوادههای معظم شهدا پخش می شود.
برنامه «ساعت ۲۵»، دیگر برنامه شبکه تهران در این روزهاست که با معرفی خوانندگان و هنرمندان جوان، بررسی آثار جدید موسیقایی، پخش و تحلیل موسیقی ملی، میهنی و انقلابی، همچنین موسیقی پاپ و بررسی تیتراژهای تلویزیونی از ۲۸ اسفند ساعت ۲۴ بامداد پخش میشود.
همچنین برنامه «به خانه برمیگردیم»، در ۱۵ برنامه به صورت ویژه و مناسب با این ایام پخش میشود.
تامین برنامه شبکه تهران نیز در برنامه «تماشاخانه»، پخش پویانمایی های جدید در ساعت ۹ صبح و فیلمهای سینمایی ایرانی و خارجی در ساعت ۱۳:۳۰ را برنامهریزی کرده است.
برنامه «شهروند خبرنگار»، نیز با هدف نمایش شکوه تجمعات خودجوش شبانه مردم تهران در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به حملات آمریکایی-صهیونیستی به خاک ایران اسلامی، از این شبکه پخش خواهد شد.