رئیس کمیسیون انرژی مجلس: مشکلی در تأمین گاز خانگی وجود ندارد/ شبکه گازرسانی پایدار است

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 09:38
احمدی تاکید کرد: از آنجا که ما فصل سرما را پشت سر گذاشتیم و مصرف گاز در کشور کاهش یافته است، لذا مشکلی در تأمین گاز کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی احمدی نماینده بوشهر و کنگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت تأمین گاز کشور پس از تهاجم آمریکایی - صهیونی به فازهایی از پارس جنوبی، گفت: خوشبختانه آتش سوزی ایجاد شده بر اثر حمله دشمن جنایتکار آمریکایی - صهیونی به فازهایی از پارس جنوبی مهار شده است.

وی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه اکنون اوضاع تحت کنترل است، اظهار کرد: این آتش سوزی مشکلی را برای شبکه گازرسانی در کشور ایجاد نکرده و شبکه گاز در سراسر کشور پایدار است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که ما فصل سرما را پشت سر گذاشتیم و مصرف گاز در کشور کاهش یافته است، لذا مشکلی در تأمین گاز کشور وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم نگرانی از بابت تامین گاز خانگی نداشته باشند گفت: مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند اما با توجه به شرایط پیش آمده از مردم  فهیم کشور درخواست دارم برای بهبود وضعیت و عبور از شرایط فعلی، مصرف بهینه و درست انرژی را در دستورکار قرار دهند.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.