شجاعی: بانوان ما وطن را ترجیح دادند

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 22:17
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال مفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان، وطن و خانواده را به پیشنهاد‌های بزرگ و اغواگرانه استرالیایی‌ها ترجیح دادند.

شجاعی: بانوان ما وطن را ترجیح دادند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال بانوان در میدان ولیعصر تهران، گفت: از همه شما ممنون هستم که از تیم فوتبال دختران استقبال کردید.

وی تاکید کرد: دختران فوتبالیست علاوه بر توانمندی فنی، غیرت، هویت و ایثار را به نمایش گذاشتند و به خاک وطن‌شان پیروزمندانه بازگشتند.

شجاعی ادامه داد: آنها وطن و خانواده را به خیلی از پیشنهاد‌های بزرگ اغواگرانه ترجیح دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.