سرمربی تیم فوتبال زنان: شرایط روحی سختی در استرالیا داشتیم

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 22:02
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: وقتی در استرالیا بودیم، فقط خدا می‌داند که چه شرایط روحی سختی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان: شرایط روحی سختی در استرالیا داشتیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: واقعا خوشحالم که دوباره پا به خاک وطن گذاشتم. توصیف حس و حال الانم سخت است؛ وقتی در استرالیا بودیم، فقط خدا می‌داند که چه شرایط روحی سختی داشتیم.

او ادامه داد: برای من هیچ چیز مهم‌تر از سربلندی ایران نیست. همانطور که مردم کشورم در داخل شجاعانه ایستادگی کردند، فکر می‌کنم ما هم در خارج از کشور به عنوان سربازان این سرزمین وظیفه‌مان را انجام دادیم. از برگشتن به ایران بی‌نهایت خوشحال هستم.

تیم ملی بانوان ایران که پنجم اسفند ایران را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ترک کرده و راهی استرالیا شده بود، چهارشنبه (۲۷ اسفند) از طریق مرز بازرگان به کشور بازگشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.