کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مسجدسلیمان

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 11:52
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مسجدسلیمان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "علی عباسی" گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراجل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.