تمرین شاگردان جباری کلید خورد

افکار نیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 00:17
بازیکنان مس رفسنجان نیز برای ادامه لیگ برتر آماده می‌شوند.

حدود سه هفته است که لیگ برتر در تعطیلی به سر می‌برد. این تعطیلی که بالاجبار و به دلیل قرار گرفتن کشور در شرایط جنگی سپری می‌شود، طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ احتمالا کمتر از یک ماه دیگر به پایان برسد.

همین هم باعث شده تا تیم‌های مختلف با جدیت بیشتری برنامه‌های آماده سازی خود را پیش ببرند.

یکی از تیم‌هایی که ادامه مسابقات برایش اهمیت بسیار زیادی دارد، مس رفسنجان است. تیمی که با هدایت مجتبی جباری همه تلاش خود را برای نیفتادن به لیگ یک پیش گرفته و اگر لیگ تعطیل نمی‌شد قرار بود در جدالی حساس میزبان آلومینیوم اراک باشد.

بر همین اساس، جباری و دستیارانش در کادر فنی مس، مدتی است که برنامه‌های آماده‌سازی مشخصی به بازیکنان داده‌اند و تمرینات انفرادی آنها را زیر نظر دارند.

آنطور که حیدر بهاروند اعلام کرده مسابقات بعد از فیفادی فروردین و به صورت مجتمع برگزار خواهد شد و زمان احتمالی آن نیز نیمه دوم فروردین برآورد شده است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.