معاون سیاسی استاندار بوشهر:آتش‌سوزی پارس جنوبی در حال مهار است

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:34
معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: تیم‌های امدادی و آتش نشانی در محل حاضر و در حال مهار آتش سوزی در پارس جنوبی هستند.

به گزارش خبرآنلاین،احسان جهانیان روز چهارشنبه ۲۷ اسفند اظهار کرد: لحظاتی قبل بخشی از پالایشگاه‌های گازی واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی آمریکایی قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی خاطر نشان کرد: ستاد مدیریت بحران استان، فعال و تیم‌های امدادی و آتش نشانی در محل حاضر و در حال مهار آتش سوزی هستند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر اضافه کرد: ضروری است شهروندان عزیز ضمن رعایت خونسردی و آرامش، از مراجعه به محل حادثه خودداری کنند.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.