تیم ملی فوتبال زنان به ایران بازگشت

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 18:32
تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از حضور در جام ملت‌های آسیا به کشور بازگشت.

تیم ملی فوتبال زنان به ایران بازگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال زنان که برای حضور در جام ملت‌های آسیا از پنجم اسفند ایران را ترک کرده و به استرالیا اعزام شده بود، امروز (چهارشنبه، ۲۷ اسفند) از طریق مرز زمینی بازرگان به کشور بازگشت.

تیم ایران که برای دومین دوره جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده بود در گروه A با تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی و فیلیپین هم‌گروه بود و در نهایت با سه شکست پیاپی به کار خود پایان داد.

به دلیل حمله تجاوزگرانه آمریکایی - صهوینی به ایران و لغو پرواز‌های بین‌المللی امکان بازگشت تیم از طریق پرواز فراهم نبود و تیم ابتدا به مالزی و از آنجا راهی ترکیه شد. در نهایت از ترکیه به ایران بازگشت.

به گفته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قرار است چند مراسم استقبال برای تیم ملی زنان در مسیر بازگشت به تهران در شهر‌های تبریز، زنجان و قزوین برگزار شود و در نهایت یک برنامه استقبال نیز در یکی از میدان‌های تهران در نظر گرفته شده است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.