
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مجید عمیدپور» اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، لازم است همه مدیران و کارکنان پژوهشگاه با روحیهای جهادی و احساس مسئولیت ملی، فعالیتهای علمی، فنی و پژوهشی خود را در خدمت صنعت آب و برق استمرار بخشند.
وی افزود: متخصصان پژوهشگاه نیرو میتوانند در حوزههای متنوعی از جمله امور فنی و مهندسی، پدافند غیرعامل، برنامههای مرتبط با تابآوری صنعت و نیز امداد و کمکرسانی به آسیبدیدگان با بهرهگیری از دانش تخصصی خود، یاریرسان مجموعه صنعت نیرو و مردم عزیز ایران باشند.
پیشتر نیز رئیس پژوهشگاه نیرو در جلسه هیئترئیسه با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط مستمر میان مدیران و کارکنان، توجه به بهبود معیشت، ارتقای انگیزههای فردی و تقویت روحیه سازمانی را از اولویتهای اساسی پژوهشگاه برشمرد و بر استمرار سیاستهای حمایتی در این مسیر تأکید کرد.