برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند.
تاسیسات پتروشیمی در عسلویه هدف حمله دشمن قرار گرفت.
به گزارش عصرایران، به نوشته خبرگزاری صداوسیما بخشی از تاسیسات صنعت نفت پارس جنوبی و عسلویه ساعتی پیش هدف حمله اسرائیل و امریکا قرار گرفته است.
فازهای پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه قرار گرفت
فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت. تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است
اسکندر پاسالار روز چهارشنبه 27 اسفند اظهار کرد: برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند.
وی یاداورشد: شرایط تحت کنترل است و آتش نشانی های پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند.
فرماندار عسلویه تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و تدابیر لازم برای کمک رسانی در حال انجام است.
پاسالار گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.