کشیک نوروزی کارخانجات آردسازی فعال می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:14
زنجان- مدیرکل غله استان زنجان از فعالیت زنجیره تامین و توزیع و عرضه نان در ایام تعطیلی عید نوروز (۱ الی ۴ فروردین ماه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  ولی الله زمانی ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت امام امت و تبریک زعامت مقام معظم رهبری گفت: با توجه به شرایط فعلی حاکم بر کشور و نیز مانده آردهای موجود در نزد کارخانجات آردسازی، کلیه واحدهای مذکور از روز شنبه یکم فروردین لغایت ۴ فروردین ۱۴۰۵ با هماهنگی شرکت های حمل و نقل و اتحادیه نانوایان استان نسبت به حمل آرد شهرستان ها اقدام خواهند نمود.

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید بر پایداری زنجیره تامین گندم؛ آرد و نان استان زنجان در هر شرایطی افزود: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده؛ هیچ مشکلی در تامین و توزیع گندم و آرد و عرضه نان موردنیاز مصرف‌کنندگان در شرایط جنگی کشور ایجاد نشده است که از این بابت لازم می دانم از همراهی کارخانجات و شرکتهای حمل و نقل و صنف نانوایان گرامی استان قدردانی کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.