به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی به مناسبت شهادت دکتر «علی لاریجانی» دبیر شورایعالی امنیت ملی پیامی را صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
شهادت؛ هنر مردان خداست. شهید والامقام و خدمتگزار راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر «علی لاریجانی» پس از سالها خدمت صادقانه و جهاد خالصانه در راه اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز، در ماه مهمانی خداوند به خیل شهدای وطن و قائد امت حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای پیوست تا اجر جهاد و خدمتگزاریشان، عند ربهم یرزقون باشد.
شهید دکتر «علی لاریجانی» در سالهای حیات پربارشان مدیری لایق، مجاهدی وارسته و چهرهای متدین، مؤمن و مردمی بودند که شهادت ایشان قلوب ملت را مالامال از اندوه و غم نمود.
بیشک شهادت، ردای آراسته و پاداش بزرگمردانی چون شهید دکتر «علی لاریجانی» است؛ دانش، تعهد، سخنوری، تقوی و تبعیت خالصانه از منویات رهبر شهید انقلاب، از شهید دکتر لاریجانی بزرگمردی برای بزنگاههای سخت خلق کرده بود که ترور و کینهتوزی دژخیمان جهان، ایران اسلامی را در سوگ این چهره بزرگ و مردمی فروبرد.
اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، خانواده بزرگ و ولایتمدار شهید دکتر لاریجانی و ملت بزرگ ایران اسلامی، ارفع درجات آن مجاهد فرهیخته را از درگاه باریتعالی مسئلت مینماید.
بیشک مقاومت و مبارزه ملت ایران با جبهه کفر و استکبار برای انتقام خون شهدای وطن و سرمایههای گرانبهایی چون شهید دکتر لاریجانی تا پیروزی نهایی ادامه دارد.
همچنین شهادت فرزند خلف و برومند ایشان شهید «مرتضی لاریجانی»، شهید «علیرضا بیات» معاون امنیت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی و جمعی از محافظان غیور را به عموم مردم مسلمان و قهرمان ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، مزید درجات ایشان از درگاه خداوند سبحان را مسئلت مینمایم.












