هر لحظه به بازگشت تیم ایمان داشتم | تشکر منصوریان از بازیکنانش

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 13:42
سرمربی ایرانی الطلبه بابت نمایش جنگنده بازیکنانش برابر الشرطه از آنها تشکر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، الطلبه در شرایطی که با نتیجه سه بر یک از تیم قدرتمند الشرطه عقب بود، توانست در دقایق پایانی به بازی برگشته و به تساوی مهمی دست یابد. نتیجه‌ای که تیم علیرضا منصوریان را موقتاً به رتبه سوم جدول رده‌بندی رساند.

منصوریان در نشست خبری پس از بازی گفت: تیم الشرطه یکی از بهترین تیم‌های لیگ ستارگان عراق است و مربی توانمند و محترمی هدایت آن را بر عهده دارد، به همین دلیل بازی بسیار سختی بود.

او گفت: از بازیکنان تیمم بابت نمایش جنگنده‌ای که در طول مسابقه ارائه کردند تشکر می‌کنم. به توانایی تیم برای بازگشت در هر لحظه از مسابقه ایمان داشتم و توانستیم جریان بازی را در اختیار بگیریم.

وی اضافه کرد: این دربی زیبای بغداد را به همه تبریک می‌گویم، هرچند نتیجه تساوی در جدول رده‌بندی به سود هیچ‌یک از دو تیم نیست.

منصوریان در پایان گفت: دو گل عقب افتادیم، اما با تمرکز بالا توانستیم روند بازی را تغییر دهیم و به تساوی برسیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.