آلمان: خواهان توافق با ایران هستیم

افکار نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 09:16
وزیر خارجه آلمان با تاکید مجدد بر مخالفت کشورش در خصوص درخواست ترامپ تصریح کرد که این کشور به دنبال توافق با ایران است.

 یوهان وادفول وزیر خارجه آلمان تاکید کرد: کشور ما به دنبال مذاکره با ایران و دستیابی به توافق است.

وی افزود: در خصوص درخواست آمریکا در قبال تنگه هرمز نیز باید بگویم که نیروهای اروپایی نیز به احتمال زیاد قادر به انجام کاری که ارتش آمریکا نتوانسته انجام دهد نخواهد بود.

وزیر خارجه آلمان با اشاره به تحولات منطقه و جنگ افروزی های آمریکا تصریح کرد: هیچ راه کار نظامی وجود ندارد. ناآرامی در ایران در راستای منافع ما و منطقه و البته منافع مردم این کشور نیست.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.