به گزارش مشرق، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزهدار دعوت کرد، «امروز، سهشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۴، از ساعت ۱۷»، در سراسر کشور در میادین و محلات شهرها، با حضور پرشور و آگاهانه خویش، ضمن «اعلام انزجار از تجاوز و جنایات اخیر دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی»، توطئههای عناصر زبون و مزدور بیگانه را خنثی سازند. این تجمعات در ادامه تجمعات روزهای گذشته است ولی چند ساعت زودتر شروع شده است.
مردم امروز نیز همانند روزهای گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خوی در میادین و محلات شهرها سراسر کشور، ضمن «اعلام انزجار از تجاوز و جنایات اخیر دشمن صهیونیستی-آمریکایی»، توطئههای عناصر زبون و مزدور بیگانه را خنثی خواهند کرد.
چهارراه کوکاکولا تهران
میدان هفتمتیر تهران
چهارراه نبرد تهران
میدان شهدای تهران
مردم مشهد سنگر را حفظ کردند
تبریزیها هم برای ترامپسوزان به خیابانها آمدند
اجتماع دشمنشکن خرمآبادیها
مردم خرمآباد همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۷ عصر در خیابان بعثت تجمع کردند و شعار «هیهات منالذله و اللهاکبر» سر دادند.
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزهدار دعوت کرد، «امروز، سهشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۵، از ساعت ۱۷»، در سراسر کشور در میادین و محلات شهرها، با حضور پرشور و آگاهانه خویش، ضمن «اعلام انزجار از تجاوز و جنایات اخیر دشمن صهیونیستی-آمریکایی»، توطئه های عناصر زبون و مزدور بیگانه را خنثی سازند.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
ملت مؤمن، عاشق اهل بیت، ولایی، بصیر و متحد ایران اسلامی از ابتدای جنگ رمضان در صحنههایی تاریخ ساز و سرنوشتساز از تاریخ معاصر، با حضور باشکوه و آگاهانه خود در میادین و محلات و مساجد سطح شهر، جلوههایی از ایمان عمیق، وفاداری عریق و صلابت انقلابی را به نمایش گذاشتهاند و در حالی که رزمندگان دلیر جبهه مقاومت اسلامی، در برابر تهاجم ناجوانمردانه و وحشیانه رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی و آمریکای سفاک، با جانفشانی و ایثار از عزت امت اسلامی دفاع میکنند، مردم غیور ایران با حضور خود در خیابانها، پیام روشنی از همبستگی، حمایت معنوی و پایداری را به جهانیان مخابره کرده اند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزهدار دعوت میکند تا «امروز، سهشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۵، از ساعت ۱۷»، در سراسر کشور در میادین و محلات شهرها، با حضور پرشور و آگاهانه خویش، ضمن «اعلام انزجار از تجاوز و جنایات اخیر دشمن صهیونیستی-آمریکایی»، توطئه های عناصر زبون و مزدور بیگانه را خنثی سازند.
حضور خانوادهها، هیئات مذهبی، قشرهای مختلف مردمی، جوانان و بانوان در این برنامه، جلوهای از اتحاد مقدس، ایمان، وطندوستی، هوشمندی و زمان شناسی را به نمایش خواهد گذاشت.
اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات در آستانه چهارشنبه آخر سال
ستاد خبری وزارت اطلاعات نیز اعلام کرد: با تشکر از مردم برای حفظ اتحاد مقدس و همدلی یکپارچه برای دفاع میهنی در مقابل دشمن متجاوز، به اطلاع عموم مردم میرساند معدود سربازان اسرائیلی در پی سوء استفاده از مراسم چهارشنبه آخر سال و اقدام به خرابکاری و برهم زدن آرامش و امنیت جامعه هستند.
ضروری است مردم ضمن حفظ هوشیاری، موارد مشکوک را بلافاصله به کانال ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسانهای ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja ۱۱۳@ (با تیک آبی) یا شمارههای ۱۱۰ و ۱۱۴ گزارش دهند.








