دادستان تهران به صورت سرزده از ۲ ناحیه دادسراهای تهران بازدید کرد تا در طی ۳ روز بر همه نواحی دادسراهای تهران نظارت کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی صالحی دادستان تهران در ادامه نظارتهای میدانی و بازدیدهای خود به صورت سرزده از ناحیههای ۳۶ و ۳۷ دادسراهای تهران بازدید و بر روند رسیدگی به پروندهها نظارت کرد.
وی در مسیر بازدید از نواحی دادسراها، با توقف در یکی از ایستهای بازرسی مستقر در یکی از خیابانهای تهران به نیروهای حافظ امنیت خسته نباشید و خداقوت گفت.
دادستان تهران بابت زحماتی که در این روزها مامورین حافظ امنیت میکشند، تشکر کرد.
گفتنی است دادستان تهران در طی ۳ روز از همه نواحی دادسراهای تهران بازدید کرده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.