صدها سامانه استارلینک کشف و ضبط شد / استفاده از استارلینک در دوران جنگ، مستوجب اشد مجازات برای مجرمین است

رکنا سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:33
رکنا: وزارت اطلاعات اعلام کرد: صدها سامانه استارلینک کشف و ضبط شد.
صدها سامانه استارلینک کشف و ضبط شد / استفاده از استارلینک در دوران جنگ، مستوجب اشد مجازات برای مجرمین است

به گزارش رکنا، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در عملیات ترکیبی و گسترده، با استفاده وسیع از ابزارهای فناورانه، موقعیت سامانه های ماهواره ای شناسایی و فعالیت مجرمانه کاربران آن را کنترل کردند.

این سلسله اقدامات تا شناسایی کامل همه ترمینال های اینترنت ماهواره ای که به نوعی در خدمت دشمن قرار دارد، ادامه خواهد یافت.

طبق قانون، تهیه و استفاده از سامانه های غیرقانونی استارلینک جرم است و در دوران جنگ، مستوجب اشد مجازات برای مجرمین(به ویژه مرتبطین و عوامل دشمن) است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.