ضربات شدید ایران به ناوگان پهپادی آمریکا

افکار نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 11:31
به رغم ادعاهای دونالد ترامپ درباره «نابودی» همه توان نظامی ایران، یک ژورنال مطرح آمریکایی به ضربات شدید ایران به پهپادهای پیشرفته آمریکا اذعان کرد.

 ماهنامه آمریکایی «مجله نیروهای هوا و فضا» گزارش داد که این کشور در جریان جنگ با ایران، «حدود 10 درصد از ناوگان ام‌کیو-9 ریپر خود را از دست داده است.»

این گزارش در حالی منتشر شده که از ابتدای این جنگ خبرهای زیادی از سرنگونی پهپادهای آمریکا منتشر شد و حتی پانزدهم اسفند، شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس اذعان کرده بود که سه پهپاد ام‌کیو-9 ریپر «در جریان یک عملیات در ایران از بین رفتند.»حالا در گزارش تازه «مجله نیروهای هوا و فضا» آمده است: «ایالات متحده حدود 10 درصد از ناوگان ام‌کیو-9 ریپر خود را از دست داده است.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.