حماس: تجاوز به ایران تعرض به همه امت اسلامی است

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 10:49
هیئتی از حماس با حضور در سفارت ایران در آنکارا اعلام کرد که تجاوز به ایران، تعرض به همه امت اسلامی است.

به گزارش مشرق، منابع خبری امروز سه‌شنبه گزارش دادند که هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با حضور در سفارت ایران در آنکارا ضمن تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای را به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

در همین راستا، جنبش حماس دیروز اعلام کرد که یک هیئت از رهبران این جنبش به ریاست «باسم نعیم» به سفارت ایران در آنکارا رفت. این هیئت شهادت حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و شماری از فرماندهان ایرانی را تسلیت گفت.

این هیئت ضمن تبریک انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جدید انقلاب اسلامی، تاکید کرد که تجاوز به ایران تعرض به همه امت اسلامی است.

هیئت حماس تاکید کرد که جنایت‌ها علیه ایران اراده ملت‌های آزاده را از بین نخواهد برد بلکه موجب پایبندی بیشتر به گزینه مقاومت و دفاع از حقوق خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.