به گزارش همشهری آنلاین حسن خانمحمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفتوگویی در خصوص حضورش در تجمعات ملی و حمایت از ایران اظهار داشت: خانواده من از اول انقلاب همگی پای نظام بودند.پدر و مادر من پای نظام بودند و من از همان موقع در این راه بودم. از سال ١٣۶٨ و بعد از رحلت امام خمینی (ره) همیشه در مراسمها شرکت کردم و این موضوع را وظیفه ملی و دینی خودم میدانم.
در این روزا همراه با سایر مردم در نازیآباد و جوادیه همیشه در تجمعات حاضر هستم. باید این روزها در میدان بود تا شرایط خوب به کشور برگردد.وی درباره برخی از پیشکسوتان و ورزشکارانی که روزگاری در ایران فعالیت میکردند اما حالا در خارج از کشور علیه ایران اقداماتی انجام میدهند افزود: بههرحال هر کسی مسئول خودش است. نظر من این است که هر کسی میتواند نظام را قبول نداشته باشد اما ما قبل از هر چیز، ایرانی هستیم.
باید میهن را دوست داشت، باید ایران و پرچم را قبول داشت. ما زیر این پرچم هستیم. برخیها شاید با نظر من مخالف باشند اما باید بگویم که ایران کلمه مشترک همه ماست و اوج بیمعرفتی است اگر ما که روزگاری زیر این پرچم بازی میکردیم به ایران لگد بزنیم.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تعطیلی مسابقات فوتبال و بلاتکلیفی حال حاضر ادامه داد: بههرحال فوتبال هم جزئی از بخشهای دیگر کشور است اما باید قبول کنیم وقتی دولتهای کودک کش به بچهها رحم نمیکند به فوتبال هم رحم نخواهد کرد.
ما شروعکننده جنگ نبودیم اما باید دفاع کنیم.تا جایی که من شنیدم فدراسیون فوتبال حتماً طرحی دارد تا بازیها را انجام دهد. این را هم درباره تیم ملی اضافه کنم که شرایط حضور در جام جهانی نامشخص است. رئیسجمهور آمریکا مشکل روانی دارد. او متعادل نیست و میبینید که هر روز یک حرفی میزند. در این شرایط باید نگران تیم ملی باشیم. البته او هم بداند که ما هم عقب نمیرویم.
خانمحمدی در خصوص تعطیلی موقت بازیها و شرایط بدی که پرسپولیس پیش از آن داشت گفت: قبول دارم که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت اما قطعاً با این تعطیلی، افت خواهد کرد؛ مثل همه تیمها. همیشه در فوتبال، افت وجود دارد. بازیکنان پرسپولیس در یکسری از بازیها خوب نبودند اما باید جلو برویم تا ببینیم شرایط چطور میشود. امسال شرایط خاصی در فوتبال و البته کشور حاکم بوده و باید مسئولان باشگاه پرسپولیس، طرح و برنامه مناسبی برای این شرایط داشته باشند.
منبع خبر "
همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.