آغاز فعالیت دومین قطار ملی مترو در شبکه متروی تهران

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 08:07
خدمت رسانی دومین قطار ملی مترو در شبکه متروی تهران با ظرفیت جابه جایی روزانه بیش از ۲۵ هزار مسافر آغاز شد.

آغاز فعالیت دومین قطار ملی مترو در شبکه متروی تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد قطار شماره ۷۰۱ از سری قطار‌های قرارداد تولید ۱۱۳ دستگاه واگن ملی، به عنوان دومین رام قطار بومی شرکت واگن سازی تهران تحویل شرکت بهره برداری مترو شده است.
این قطار در خط ۲ شبکه مترو پایتخت به کار گرفته شده و روزانه بیش از ۲۵ هزار مسافر را جابجا خواهد کرد و در ۵ روز اخیر، بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر طی مسیر داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.