مردم خواهان پایان جنگ هستند، اما نه به هرقیمتی

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 06:46
مسلما مردم خواهان پایان جنگ هستند ولی همین مردم خوب می‌دانند که اگر جنگ بر اساس خواسته‌های متجاوزان خاتمه پیدا کند، اولا منافع ملی در خطر جدی قرار می‌گیرد و در ثانی قطعا امکان تکرار وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه اعتماد نوشت: با اینکه سخت و طاقت‌فرساست که نبرد هر چه زودتر به اتمام نرسد ولی بدتر از آن خاتمه جنگ با امکان تکرار آن است. دشمنان ایران زمین نباید چنین امکانی پیدا کنند که هر وقع موقعیت مناسب دیگری پیدا کردند، تجاوز خود را آغاز کنند و زندگی در ایران همواره زیر سایه شوم جنگ باشد. 

به نظر می‌رسد مردم این معنا را به خوبی درک کرده‌اند و اراده‌شان بر پایان همیشگی جنگ استوار است و مسوولان هم تمام تلاش خود را معطوف کرده‌اند که جنگ یک‌بار و برای همیشه خاتمه یابد. ما ملت مظلومی هستیم و تاکنون انواع ناجوانمردی‌ها را علیه کشور خود دیده‌ایم.

ایران طی حداقل ۲۰۰ سال گذشته هیچ جنگی را آغاز نکرده، ولی بارها به شنیع‌ترین وجه مورد تجاوز قرار گرفته است . کسانی که در داخل به هر صورت و با هر عنوان با متجاوزان همنوایی نشان می‌دهند از ظالمان به هموطنان خود هستند و اگر کسی بخواهد این همنوایی را در عمل هم پیش بگیرد به ملت خود خیانت کرده است.

امروز هیچ صدایی جز ایجاد امنیت کامل برای ایران عزیز مسموع نیست و در این رابطه حتی جهالت و نادانی هم قابل توجیه نیست . در کدام کشور هنگام جنگی نابرابر و متجاوزانه به کسی اجازه ایجاد خلل در صفوف ملت داده می‌شود؟ فعلا ثبات داخلی یک ضرورت حیاتی است که هیچ کس حق مخدوش کردن آن را ندارد .

23302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.