خسارت‌دیدگان مسکن و خودرو در تهران به کجا مراجعه کنند؟/ آسیب به ۱۲ هزار واحد مسکونی تهران براثر جنگ

اقتصادنیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 02:54
اقتصادنیوز:استاندار تهران گفت:۱۲ هزار واحد مسکونی در استان تهران براثر جنگ آسیب جزئی و یا کلی دیده‌اند؛ مردم می‌بایست برای تشکیل پرونده به نواحی شهرداری مراجعه کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، استاندار تهران گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان تهران براثر جنگ آسیب جزئی و یا کلی دیده‌اند.

 این مسئولیت در شهر تهران برعهده شهرداری است و مردم می‌بایست برای تشکیل پرونده به نواحی شهرداری مراجعه کنند.

جبران خسارت این خودروها بر عهده بیمه مرکزی است، که بیمه ایران به نمایندگی در استان‌ها از جمله استان تهران این مسئولیت را برعهده گرفته است.

مالکان خودروهای آسیب دیده برای تشکیل پرونده از طریق فرمانداری‌ها اقدام کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.