پزشکیان: ایران تسلیم زورگویان نمی‌شود

افکار نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:27
رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه ایران تسلیم زورگویان نخواهد شد، گفت: صحبت از توقف تجاوز تا اطمینان از حمله نکردن به سرزمین‌مان بی‌معنی است.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به گفت‌وگوی اخیر با رئیس‌جمهوری فرانسه، نوشت: «‌در گفت وگو با رئیس جمهور فرانسه، امانوئل مکرون تاکید کردم که ایران این جنگ وحشیانه را آغاز نکرده است. دفاع در برابر تهاجم یک حق طبیعی است که ما آن را خوب بلدیم.

استفاده از پایگاه‌های آمریکا در منطقه بر علیه ایران با هدف برهم‌زدن روابط ما با همسایگانمان باید متوقف شود.

صلح و ثبات در منطقه با نادیده گرفتن تجاوز صهیونیستی-آمریکایی به کشورمان محقق نمی‌شود.

جمهوری اسلامی ایران تسلیم زورگویان نخواهد شد. ما از جامعه جهانی انتظار داریم که این تجاوز را محکوم کرده و متجاوزان را به احترام به قوانین بین‌المللی متقاعد کند.

شروع جنگ بر اساس اطلاعات نادرست و با هدف کشورگشایی، عملی قرون وسطایی در قرن بیست و یکم است.

صحبت از توقف پاسخ به تجاوز، تا اطمینان از عدم حمله به سرزمین‌مان بی‌معنی است.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.