آغاز به کار پویش «طبیبِ ایران» برای کاهش مراجعه غیرضروری مردم به مراکز درمانی

الف دوشنبه 25 اسفند 1404 - 23:20
پویش «طبیبِ ایران» با هدف کاهش مراجعه غیرضروری مردم به مراکز درمانی در شرایط جنگی کشور، راه‌اندازی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین‌المللی همراه اول، همزمان با حماسه‌آفرینی این روزهای کشور عزیزمان در عرصه نبرد با جبهه خصم، «باشگاه نخبگان همراه» با همکاری «معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت» اقدام به راه‌اندازی پویش «طبیب ایران» با هدف همدلی بیش از پیش ایرانیان که همواره همدلی و مهربانی یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های آنان بوده، کرده است.

طبیب ایران، به دنبال کاهش مراجعه غیرضروری مردم به مراکز درمانی است؛ به این شکل که متقاضیان دریافت مشاوره و ویزیت آنلاین می‌توانند به صورت «رایگان» از خدمات این پویش بهره‌مند شوند.

این پویش با شعار «باهم، اثرگذارتریم» امکان برقراری ارتباط در بسترهای «روبیکا» و «بله» را فراهم آورده است و تمامی متقاضیان می‌توانند جهت بهرمندی از این خدمات پزشکی با آی‌دی «TabibeIran@» در ارتباط باشند.

باشگاه نخبگان همراه ضمن آرزوی پیروزی و سلامتی برای ایران و ایرانیان، از مردم درخواست کرده با توجه به ضرورت موضوع این پویش، نسبت به انتشار آن در کانال‌ها و گروه‌ها یاری‌رسان و در مسیر همدلی سراسری، همقدم باشند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.