بهره مندی ۴ هزار بیمار فشارخون و دیابت از خدمات سلامت در بندرعباس

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 22:18
بندرعباس- رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از بهره مندی بیش از ۴ هزار بیمار مبتلا به فشارخون و دیابت از خدمات بهداشتی و درمانی در میانه جنگ تحمیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،اصغر زائری رئیس مرکز بهداشت با بیان اینکه در شرایط حساس کشور و با وجود دشواری های ناشی از جنگ، خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان به ویژه بیماران مبتلا به فشارخون و دیابت بی وقفه ادامه دارد، گفت: تیم سلامت با حضور مستمر خود در مراکز ارائه دهنده خدمت، به ۴ هزار و ۲۰۵ بیمار مبتلا به دیابت و فشارخون خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داده اند.

زائری با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به فشارخون و دیابت نباید مراقبت های بهداشتی و درمانی خود را به تاخیر بیندازند، افزود: یک هزار و ۲۲۷ بیمار مبتلا به دیابت و ۲ هزار و ۹۷۸ بیمار مبتلا به فشارخون در بحران جنگ (از ۹ لغایت ۲۵ اسفندماه) توسط تیم سلامت مرکز بهداشت، خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند که نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه تیم سلامت برای حفظ سلامت مردم است.

وی با تاکید بر تداوم خدمات سلامت در روزهای بحرانی اخیر، تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت در زمان بحران جنگ، بی وقفه ادامه دارد و شهروندان می توانند با مراجعه به این مراکز، خدمات بهداشتی خود را دریافت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.