واکنش به ادعای وقوع انفجار در بیمارستان شهید رجایی

تابناک دوشنبه 25 اسفند 1404 - 20:21
از روز گذشته اینترنشنال مدعی شده که در بیمارستان قلب شهید رجایی فاجعه‌ای رخ داده است.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، از روز گذشته تاکنون رسانه صهیونی اینترنشنال از انفجار و فاجعه در بیمارستان قلب شهید رجایی به مخاطبانش خبر می‌دهد و سعی دارد با انتشار این مطلب روان بیماران، خانواده‌ها و مردم را متشنج کند. خبرنگار فارس برای بررسی صحت و سقم این ماجرا با تعدادی از منابع در این بیمارستان به گفت‌وگو پرداخت.

یکی از منابع در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که آیا اتفاقی برای بیمارستان افتاده و اصابتی رخ‌ داده است؟ گفت: «من بیمارستان هستم و الان از شما دارم می‌شنوم!»

همچنین یکی از مسئولان بیمارستان در واکنش به این ادعا گفت: «کذب محض است. ما هم شنیدیم و منتظر هستیم تا خبر تکذیبیه را وزارت بهداشت منتشر کند. در حال حاضر بیمارستان صحیح و سالم در حال ارائه خدمات به بیماران است.» 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.