حدادی: هر کاری برای شهدای جنگ کنیم کم است/وظیفه ذاتی خود را نشان دادیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 18:15
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نامگذاری ساختمان باشگاه به اسم شهدای میناب گفت: آنها مظلومانه بودند که جان خود را در راه میهن دادند و وظیفه ذاتی ما حمایت از آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس از نخستین روزهای جنگ رمضان با ورود به مسائل فرهنگی تصمیم به حمایت معنوی از جان بر کفان نیروهای مسلح کشور گرفت حالا در اقدامی جدید نام ساختمان اداری این باشگاه را به یاد شهدای مدرسه دخترانه شجره طیبه به شهدای میناب تغییر داد.

پیمان حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به این موضوع گفت: وظیفه ذاتی یک ایران است تا از مام وطن در هر عرصه ای دفاع کند. ایرانی همیشه ایرانی است و وطن همواره یک سرزمین واحد برای خانواده بزرگی است که قلب تک تک آنها برای آبادی و آزادی می تپد.

مدیرعامل سرخپوشان افزود: کوچک‌ترین کاری که می توانستیم انجام دهیم نام گذاری ساختمان به اسم شهدای میناب بود. موکب های خود را نیز در سراسر کشور فعال کردیم و این راه و سلوک را هم ادامه می دهیم.
شایان ذکر است در حمله روز شنبه نهم اسفندماه متجاوزان آمریکایی صهیونیستی به مدرسه ابتدایی دخترانه شجره طیبه در شهرستان میناب، ۱۶۵ نفر از جمله دانش‌آموزان، کادر آموزشی و برخی از والدین دانش‌آموزان جان خود را از دست دادند و ۹۵ نفر نیز زخمی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.