خروج نفتکش ایرانی از تنگه هرمز

عصر ایران دوشنبه 25 اسفند 1404 - 17:51
نفتکش «نورا» ساعاتی پیش، قشم را به مقصد چین ترک کرد.

داده‌های رهیابی نفتکش‌ها نشان می‌دهد که ساعاتی پیش یک نفتکش ایرانی از تنگه هرمز خارج شده است.

به گزارش فارس، نفتکش «نورا» ساعاتی پیش، قشم را به مقصد چین ترک کرد.

نفتکش نورا

18 روز از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران گذشته و تنها نفتکش‌های ایرانی و چینی از تنگه هرمز عبور می‌کنند.

دیروز میدل ایست مانیتور نوشت، اینکه ایران تنگه هرمز را بسته اما خودش همچنان از مسیر همین تنگه به چین نفت صادر می‌کند، به معنای «تحقیر آمریکا» است.

این درحالی‌ست که بالاترین مقام نظامی دریایی ایران، سردار دریادار علی‌رضا تنگسیری، می‌گوید که تنگه هرمز را هنوز به شکل نظامی نبسته‌ایم و فقط عبور و مرور را کنترل می‌کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.