سرویس دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:35
طبق اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ، سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران به حالت عادی بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: با تلاش مستمر و حضور به‌موقع نیروهای فنی و تیم‌های مدیریت بحران، نقص فنی پیش‌آمده در بخش‌هایی از خط پنج برطرف شده و سرویس‌دهی در این مسیر اکنون بدون هیچ‌گونه محدودیت در حال انجام است.

مهر در خبری نوشت:شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن قدردانی از همکاری و صبوری مسافران گرامی در زمان بروز اختلال، اعلام می‌کند که در حال حاضر تمامی قطارها طبق برنامه زمان‌بندی معمول و بدون محدودیت در حال حرکت هستند و خدمات‌رسانی به‌صورت ایمن و منظم ادامه دارد.

گفتنی است ؛ اختلال ناشی از شرایط جنگی، حدفاصل ایستگاه‌های تهران-صادقیه تا وردآورد از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴:۰۰موجب اعمال محدودیت موقت در سرویس‌دهی خط پنج شده بود که هم‌اکنون به‌طور کامل برطرف شده است.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.