حمایت‌های ویژه دولت از واحدهای آسیب دیده برای بازگشت به کار

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:31
وزیر صمت از حمایت‌های ویژه برای بازگشت به کار واحدهای آسیب دیده خبر داد و گفت: دولت تلاش دارد تا این واحدها ساماندهی شوند و دوباره به مدار تولید بازگردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد اتابک در حاشیه بازدید از صنایع مختلف در شهرک صنعتی کاوه که مورد حمله آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفته‌اند، گفت: اقداماتی برای واحدهای آسیب دیده در نظر گرفته شده است، از جمله وضعیت کارگران آنها، برآورد خسارات و کارشناسی‌های لازم در خصوص میزان آسیب‌ها و تأمین سرمایه تا به سرعت بتوانند تولید را از سر بگیرند.

بر اساس اعلام وزارت صمت، اتابک افزود: برای تأمین ماشین آلات واحدهای آسیب دیده نیز میزان ارز مورد نیاز برآورد می‌شود و دولت تلاش دارد تا این واحدها ساماندهی شوند و دوباره به مدار تولید بازگردند.

وی افزود: استانداران نیز واحدهای آسیب دیده در هر استان را معرفی می‌کنند تا مشکلات آنها برطرف شود، دولت بسته حمایتی ۷۰۰ همتی را به اجرا گذاشته است و وزارت صمت واحدهای مختلف را به بانک‌ها معرفی می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.