پویش عرضه رایگان CNG در منطقه اهواز آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:02
اهواز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی منطقه اهواز در شرایط جنگی به پویش «عرضه رایگان سی‌ان‌جی» پیوستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز ایدون پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با همکاری شهرداری و اتوبوسرانی، سه جایگاه عرضه گاز سی ان جی میزبان پویش سی‌ان‌جی رایگان در منطقه اهواز شدند.

وی بیان کرد: در این طرح، جایگاه‌های خلیج‌فارس و قدس تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی اهواز از ساعت ۲۲ تا ۷ صبح و جایگاه خیبر تحت نظارت شهرداری دزفول از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح آماده ارائه خدمات رایگان سی‌ان‌جی به همشهریان هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز افزود: در صورت پیوستن جایگاه‌های بیشتر به این طرح، لیست تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.