سارقان اماکن خصوصی توسط پلیس قاینات دستگیر شدند

صدا و سیما دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:22
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: مأموران انتظامی ۳ نفر سارق اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر کردند.

سارقان اماکن خصوصی توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: در پی چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قاینات، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بخش سده شهرستان قاینات با انجام اقدامات پلیسی، ۳ نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند؛ تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.