روایت استاندار بوشهر از تخلیه سریع کالاها در بنادر

تابناک دوشنبه 25 اسفند 1404 - 11:41
استاندار بوشهر از روند بی‌وقفه تخلیه کالاها در بنادر استان خبر داد و اعلام کرد که بخش قابل توجهی از کالاهای بارگیری شده موتور لنج‌ها تا پایان هفته جاری و پیش از نوروز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

ارسلان زارع، استاندار بوشهر، دوشنبه ۲۵ اسفند با اشاره به استمرار روند تخلیه کالاها در بنادر استان، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از کالاهای بارگیری شده بر روی موتور لنج‌ها و کالاهای دپو شده در بندر بوشهر تا پایان هفته جاری تخلیه و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ وی با تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح و همراهی مردم در شرایط کنونی کشور تشکر کرد و با تاکید بر نقش مهم فعالان اقتصادی در تأمین نیازهای مردم تصریح کرد: شاهد عزم و انگیزه بالای کارکنان گمرک و بندر در خدمت‌رسانی، به‌ویژه در تخلیه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بود.

زارع خاطرنشان کرد: از ابتدای جنگ، روند تخلیه کالا در بنادر استان به طور مستمر ادامه داشته و در حال حاضر حدود ۶۰ شناور موتورلنج در بنادر مرزی استان مشغول تخلیه کالا هستند. پیش‌بینی می‌شود تا پیش از آغاز سال نو، تمامی این لنج‌ها تخلیه شده و محموله‌های آن‌ها به دست مردم برسد.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.