خدمت رایگان اتوبوسرانی در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال به زائران بهشت زهرا

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 10:41
شرکت اتوبوسرانی تهران از ارایه خدمات رایگان در آخرین پنجشنبه و جمعه سال برای زائران بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد: به منظور تسهیل رفت‌وآمد شهروندان و خانواده‌های معظم شهدا برای زیارت اهل قبور در بهشت زهرا(س)، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

سرویس‌ها از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۹ از ۹ مبدأ اصلی تهران شامل شهرک ولیعصر(عج)، خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، فلکه دوم نازی‌آباد، فلکه دوم صادقیه، فلکه سوم دولت‌آباد و میدان شهرری برقرار خواهند بود.

همچنین اتوبوس‌ها و ون‌های مخصوص معلولین و جانبازان و ناوگان مستقر در مترو حرم برای مسیر مترو حرم - میدان بصیرت نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

نظارت و کنترل سرویس‌ها توسط عوامل گشت در محل‌های اعلام‌شده انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.