واکنش بازیکن پیشین پرسپولیس به جنگ: این داغ را فراموش نخواهیم کرد

خبرورزشی دوشنبه 25 اسفند 1404 - 09:34
مدافع تیم ملی ایران گفت: از دست دادن دردانه‌های ایران در حادثه تروریستی میناب را هرگز نمی‌توان فراموش کرد.

علی نعمتی مدافع تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه در گفت‌وگویی در خصوص جنایات دشمن در جنگ تحمیلی اخیر عنوان کرد: داغ فرزندان ایران در مدرسه شهر میناب را هرگز نمی‌توان فراموش کرد ما نیز در این غم شریک هستیم و ملت ایران به خانواده‌های عزیزان از دست رفته همیشه فکر می‌کند و این جنایت بزرگ هرگز قابل فراموشی نیست.

مدافع پیشین پرسپولیس همچنین درباره حمله به ورزشگاه آزادی نیز افزود: سالن ۱۲ هزار نفری آزادی یادآور تمامی خاطرات ورزشکاران در رشته‌های سالنی است. یقین دارم آن سالن مثل گذشته ساخته خواهد شد. افتخارات ایران و ایرانی در هر زمینه‌ای هرگز از بین نمی‌رود و پابرجاست. من با افتخار یک ایرانی هستم و دلاوری مردم ما برای جهانیان تا سال‌های سال بازگو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: واکنش مدافع استقلال به جنگ: پرچم ایران همیشه بالاست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.